Wzmocniony zawór zwrotny podstawy filtra oleju do BMW M50, M52, M52TU, M54
Nowość
Produkty subskrypcyjne w twoim koszyku
Ustaw jedną częstotliwość dostaw dla wszystkich produktów subskrypcyjnych z twojego koszyka co:
Produkty subskrypcyjne w twoim koszyku
Wzmocniony zaworek zwrotny podstawy filtra oleju do BMW z silnikami M50, M52, M52TU, M54

- Wzmocniony zawór zwrotny podstawy filtra oleju do BMW z silnikami M50, M52, M52TU, M54, M56
- Zastosowanie:
- BMW 3: E36, E46
- BMW 5: E34, E39, E60, E61
- BMW 7: E38, E65, E66
- BMW X3: E83
- BMW X5: E53
- BMW Z3: E36
- BMW Z4: E85
- Jednym z częstych problemów w pojazdach BMW z silnikami serii M5x jest problem z zaworem zwronym podstawy filtra oleju. Z biegiem czasu korpus tej części ulega zużyciu, co prowadzi do nieprawidłowego położenia zaworu i wycieku oleju z podstawy filtra oleju do miski olejowej. Podczas uruchamiania silnika słychać nieprzyjemne dźwięki, takie jak stukanie, a na desce rozdzielczej włącza się kontrolka sygnalizująca problemy z ciśnieniem oleju. Ignorowanie tego problemu jest niebezpieczne, ponieważ ten zawór w silnikach M5x pełni ważną funkcję: utrzymuje poziom oleju w podstawie filtra po zgaszeniu silnika, zapobiegając późniejszemu rozruchowi silnika na sucho. Zawór zwrotny podstawy filtra oleju często można kupić tylko w komplecie z obudową filtra oleju, której koszt jest bardzo wysoki lub występują słabej jakości zamienniki z plastikowym trzpieniem, który nawet nowy nie spełnia swojej funkcji. Oferujemy oddzielny zawór zwrotny wykonany z wysokiej jakości stopu aluminium i stali.
- Zalety naszego zaworu: Ulepszona konstrukcja eliminująca szybkie zużycie trzpienia.
- Większa przepustowość w porównaniu do oryginalnego zaworu
- Przed wymianą zaworu należy upewnić się, że nie występują poniższe problemy lub że zostały one naprawione, ponieważ wymiana zaworu nie będzie miała sensu, jeżeli: Pierścienie uszczelniające na sztycy obudowy filtra są zużyte (uszkodzone lub stają się „plastikowe” z powodu starzenia się);
- Konieczne jest dotarcie powierzchni styku. Rozmontuj zawór, nałóż niewielką ilość pasty do docierania zaworów, pocieraj trzpień zaworu o powierzchnię styku ruchem obrotowym. Przepłucz zawór. Powtórz procedurę.
- Instrukcja instalacji: Wyjmij stary zawór za pomocą specjalnych narzędzi, wyczyść otwór montażowy z kurzu i resztek oleju, zainstaluj nowy zawór, upewniając się, że powierzchnie styku są do siebie dopasowane i nie ulegają odkształceniom (ważne: zainstalowanie zaworu głębiej niż 1 mm od powierzchni styku może spowodować jego zacięcie).
- Po wymianie zaworu należy wymienić również uszczelkę podstawy filtra oleju (jest dołączona do zestawu)
Stan produktu
Fabrycznie nowy
Producent
AST
Numer części
AST0001
Strona zabudowy
Komora silnika
EAN
-
Materiał
Metal
Grupa elementu
Wzmocnione zawory oleju
Silnik
M54
M50
M52
M52TU
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię